Çeviri: Sung Joon – Jaywalking

Jaywalking: Karşıdan karşıya dikkatsizce geçmek.

Tahmin ettiğiniz üzere Byung Hee şarkıyı yazarken Su Ah’ı karşıdan karşıya geçerken gördüğü andan esinlenmiş.

İndirmek için tıklayın.

~ ~ ~

Jaywalking

Seni ilk gördüğüm an, kafamı çeviriyorsun, zaman duruyor
Şu anda, ışık kırmızı mı yeşil mi
Onu bile göremiyorum
Hiçbir şeye ihtiyacım yok
Kalbim sana doğru yöneliyor

Oh, sevgilim
Körlemesine ileri doğru koşup seni tutuyorum
Olduğum gibi, öylece
Korkusuzca koşuyorum ve seni tutuyorum
Seni gördüğümde, tüm güzelliğinle,
Benim, benim, benim kalbim küt küt atıyor

Kurallar umrumda değil, başkalarının söyledikleri,
veya beni engelleyenler
Yığılsam ya da gözyaşı döksem bile
Sadece tek bir yolum var
Hiçbir şeye ihtiyacım yok
Kalbim sana doğru yöneliyor

Oh, sevgilim
Körlemesine ileri doğru koşup seni tutuyorum
Olduğum gibi, öylece
Korkusuzca koşuyorum ve seni tutuyorum
Seni gördüğümde, tüm güzelliğinle,
Benim, benim, benim kalbim küt küt atıyor

Kalbim küt küt atıyor
Kalbim küt küt atıyor
Kalbim küt küt atıyor
Kalbim küt küt atıyor

Türkçe’ye Çeviri: RemYuna
İngilizce’ye Çeviri: Dramabeans 

Bir Cevap Yazın

